elaheyenegah

ᓄـرابـہ ᓘـلسـہ ᓄـیبردحضورناگهانے ات♥

elaheyenegah

ᓄـرابـہ ᓘـلسـہ ᓄـیبردحضورناگهانے ات♥

رمان برخاک احساس

چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۷:۳۴ ب.ظ



مقدمه: رورها و شبها درون دلت مشغول کنکاش ذره ای عشق بودم

ولی خالی بودن دلت ار آنچه به دنبالش بودم بی رغبتم کرد برای ادامه ی واژه "رندگی"..

بی میل به آیندهمینگرم, پیش رویم را . .

ولی جز خروار ها خاک چیزدیگری نبود روبرویم کپه ها خاک بود که سیاهی ذراتش میشکاند شیشه اشکم را

امــا شروع به چنگ ردن کپه های سر راهم کردم تا بنگرم پیش رویم را. .

و برسم به آخرین خواسته دلم . . ولی اکنون که در خاک چنگ میزنم .. خواســته دلم را گم میکنم درون خاک های سرد و خاموش . . !



دریافت فایل


حجم: 2.93 مگابایت


توضیحات: برخاک احساس قدم میگذارم


عاشانه,اجتماعی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی